When You Look Me In The Eyes
by the Jonas Brothers

If the heart is always searching,
Can you ever find a home?
I've been looking for that someone,
I'll never make it on my own.
Dreams can't take the place of loving you,
There's gotta be a million reasons why it's true

When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.

How long will I be waiting,
To be with you again
Gonna tell you that I love you,
In the best way that I can.
I can't take a day without you here,
You're the light that makes my darkness disappear.

When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.

More and more, I start to realize,
I can reach my tomorrow,
I can hold my head up high,
And it's all because you're by my side.

When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When I hold you in my arms
I know that it's forever
I just gotta let you know
I never wanna let you go

When you look me in the eyes.

And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.
Oh


About Me
Heya Heya

Ekyn,
Fifteen Maa,
Love to Laugh
Wanna know more about me? Do click the link :)


Inseperable

It's about time



Friday, June 4, 2010
Along :(

MAY21
21May aritu aku dpt new phone *blinkblink*. dgn terkejut dlm happy , aku menanges (korang phm tak aku ckp? - phm2 kn je la)
ye la wktu bln 2 tu phone aku rosak. then aku pk tak pyh la nk pkai phone sume. mcm mmbazir duit je. but bile pk2 blek , mcm kuno plak if takde phone. *no offense . then along dgn baek hatinye bg aku phone dye. means dye da takde phone la. aku plak rase kesian kt dye cuz dye lgi besa dr aku. aku bdak skola nk buat ape phone kn? dye da 18 , nnt masok kolej , dok jaoh susa nk contact. so aku kate kite share phone je la along. then wktu 19May tu , aku ckp ngn ma yg aku ngn along nk phone bru , skali dgn tanpe ape2 rase , ma ckp okay jom. ari jumaat kite pegi beli. wahh! betuah gile aku. && wktu jumaat tu la 21 May. aku dgn happy && bnggenye dpt phone cuz hari aku beli phone , same birthday ngn Alex. tak knal sape dye? nk tgk pic dye? alah! tak pyh la. nnt sebok je korang nk minat :P

MAY24
act takde pape nk ckp about this date but disebabkn ni date yg bole dikatekn important for me so aku nk mention jgk.
today birthday Tanner!!
woohoo. MAKE A WAVE! :D

MAY25
act taknak cite about this date but berdasarkn title "ALONG" yg aku letak , so kene la cite jgk.
hari nie 1st time along masok kolej. aku dgn happy nye tak dtg skola. :D
aku rase mcm nk pegi skola but disebabkan ma tak twu jln , so aku teman la. even aku sendiri pon tak twu. aku tukang bace signboard. haha. begune jgk aku ni. wktu pegi tu , sesat jgk la. along ckp masok kiri , B ckp masok bwh jambatan (kanan) , Fatin ckp jln teros. aku pon diam je la. haha. skali sume salah. tanye kt pak guard hotel mane tah tu , dye ckp ma da terlajak. muahahah! bile dgn je word terlajak , aku teros gelak mcm org kurang siuman. aku taktwu knape but that word buat aku gelak. ma membare je dga aku gelak. saba ma , saba.

about 30 min sesat tu , finally smpai jgk. ape lgi jammed la kt situ. ape pon , hari tetap perlu diterus kn. wahh! haha. pegi daftar patu tgk bilik. buat ape yg patot la. skali da siap tu , B dgn happynye jerit jom makann! act aku pon lapar but mls la nk ckp , nt ma lgi membare. da la aku gelak td. then da siap mkn ape sume tu. wktu tu about pkol 3 lebih , ma takot tak sempat masak so balek la. wktu balek tu , salam ape sume , skali aku rase mcm nk nanges plak. ye la , aku mane pena jauh ngn sume family aku. even kuat gado , kiteorg rapat ape. eleh! jealous la tu.
then2 bile air mate nk klua tu , aku lap. bg dyeorg tak nmpk. then skali tu kantoi mate aku merah. ma tnye acik nanges ke? patu aku ckp la takde la. mate masok habuk. fuhh! kinda lega but biase la tektik da lapok mcm tu tak kan nk pecaye kot. but ma diam je. rase mcm ma twu aku nanges but ma diam je , so aku rase ma tak twu. biase la aku kn pandai belakon. best actress ni. muahaha!

then da smpai ruma tu , masok ruma tros lari pegi bilik. kunci bilik bg sume tak bole masok. ape lgi nanges puas2 la. nanges mcm da tak bole jmpe. biase la. aku tak brape biase ngn situation mcm ni so kene fhm. aku da la kuat nanges.


Wrote on6:58 PM